Продавець СТО-магазин грузовых авто STAR Service ТОВ "Автоком Днепр" розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
40 відгуків
расходники и запчасти на автономки Webasto и Eberspacherновое поступление

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

Профессиональный подход от компании Star Service (Стар Сервис)
+380 (50) 481-11-00
+380 (96) 301-77-26
+380 (67) 215-90-02

Пневморесори ( пневмоподушки )

Пневморесори (або пневмоподушки) являють собою пружний елемент підвіски, що отримав широке застосування для оснащення різних видів автомобільного транспорту - від вантажних автомобілів і спецтехніки до автобусів, бусів та причепів. Ефективність пневмоподушок дозволяє їх використовувати для різних інструментів – наприклад, домкратів.


Пневморесори використовуються як більш ефективна альтернатива металевим пружним елементів – пружинам і торсионам. Конструктивно пневмопідвіска являє собою герметичний балон або рукав, виготовлений із спеціальної армованої гуми. В цьому балоні під тиском знаходиться повітря. Принцип дії пневмоподушки полягає в тому, що на тиск вантажу зверху стиснене повітря відповідає зворотною дією, величина якого визначає несучу здатність пневморесори. Ця величина залежить від обсягу повітря, закачаного в пневмоподушку, і внутрішнього тиску. При стисненні пневморесори під тиском вантажу вона сама прагне відновити первісне тиск, повертаючись в нейтральний стан. При цьому протидія повітря зростає по мірі збільшення впливає навантаження. Це властивість дозволяє запобігти пробій гумової оболонки.

Пневморесори Вперше пневмоподушки були застосовані в 1955 році. Тоді Continental почав разробітнику пневматичних систем для залізничного та вантажного транспорту. В настояча час пневмосистеми складні пристрої, що включають в себе пневматіетичні та електронні пристрої, які управляють роботою пневматичної частини контролюють тиск у пружних елементах, а також контролируют правильність розташування вантажівки або причепа щодо дорожнього полотна, висоту рівня підлоги причепа і. т. д.В ролі пружних елементів в підвісці виступають пневмобалоны(вони ж пневмоамортизаторы, або пневморесори). Їх основне завдання зменшення динамічних навантажень, що виникають під дією ваги автпромобіля, який діє на колеса. Їх завдання лбо повністю гасити коливання, що виникають при наїзді на які-то тверді предмети, або нівелювати їх до пріемлемых значений (прийнятними значеннями вважаються такі, коли підресорені частини коливаються з частотою від 1 до 2 Гц) такі коливання дослтывает людина, прогда ходить пішки. Головна перевага пневматичної підвіски перед ресорної є її «керованість». Навіть найдосконаліша ресора, виготовлена з композитных матеріалів не здатна змінювати свою жорсткість залежно від загруженности, не може прийняти значення пружності в залежності від ваги вантажу. Жесткістка ж пневмоподвескі змінюється в залежності від завантаженості, шляхом створення різного тиску в балоні. Керує всім цим процесом складна електронна система. Таким чином,досягається необхідна плавність ходу при будь-якому завантаженні причепа або вантажівки. Якщо вантажу мало то в подушках встановлюється низький тавління, якщо навпаки то висока. А якщо причеп завантажений нерівномірно,то давленя в пневмоподушках станівится різним, що подає можливість стабілізувати післядний. Пневмоподушках складається з гумової оболонки і пластикових або металевих складових елеменнтів. Зовнішня поверхню гумової оболонки обработана захистутвим складом, який перешкоджає ппроврежденію її несприятливими умовами зовнішнього середовища грязі, солі, перепадів температур, ультра-фіолетового випромінювання. Під ним знаходиться каркас пневмоподушки: шари тканинного корду в еластичному материале, який забезпечує необхідну міцність і гібкістка пневмоподушки. Матеріали, з яких виготовлена пневморесора выдержі-вають діапазон температур від -40 до +70 градусів. У найпростішому випадку пружний елемент складається з пнівморукава (він же сильфон,панчіх), який прикріплюється до нерезиновым елементів (верхняя пластина, поршень) з допомогою конічного соеді-вання. У цьому випадку при ремонті заміняють тільки гумовий елемент. Така схема працює там, де можлива тривала робота при мінімальному тиску, наприклад, в автобусі. Якщо ж давленя висока, то застосовуютьють неразъемную пневмоподушку, в якій вже на заводі зпрозібрані воєдино гумова і металева частина. Така схема дозволяє обійтися при заміні пневмоподушки тільки гайковим ключем, а також пре-пятствует саморазбору подушки при аварійному ході підвіски. Є також многоседо-таційні пневмобаллони. Вони складаються з двох секцій, що дозволяє зменшити їх діаметр. Такий пневмоэлемент краще поводиться на малій висоті і більше прогинається, чаші застосовується на осях причепів.Раніше поршні частіше виготовлялися з металу. Але останнім часом пластикові стакани все більше витісняють металеві. Вся справа в тому, що по міцності вони не поступаються металевим,але вага виробу виходить значно менше. Форма поршня буває різною. Він може бути з увігнутими стінками, циліндричний або конічний. Поршні з увігнутими стінками найчастіше застосовуються в пневмпро-підвісці тягачів. Часто внутрішній об'єм поршня содержит додатковий об'єм повітря, що так само позитивно позначається на плавності ходу. При установці пневмобаллона важливо щоб механічні елементи підвіски були справні. Неізправность їх призводить до передчасних відмов пневмоподушок. Найчастіше із-за несправностей в підвісці вони втрачають свою герметичність. Герметичність може бути втрачена з-за разрушений химическими реагентами. Самый страшный из них автомобильная смазка. Также в результате естественной деятельности пневмоподушки возникает ее усталость проявляется в виде трещин сильфона. Причем чем менее качественная резина, тем быстрее появятся признаки усталости. Также пневмоподушка подвержена механическому износу частицами пыли и грязи. Также следует отметить,что в процессе эксплуатации подушки она меняет свою форму, обычно вытягивается. Поэтому нельзя подбирать подушки на глазок по размеру, а нужно руководствоваться только оригинальными номерами.Але якщо все ж у вас немає оригінального номеру на малюнку показано які осноуві размеры потрібно зняти що б наші менеджери могли в найкоротший строк підб-ту рать пневморессору, яка вам потрібна.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner