Фільтр масляний Toyota 90915yzzb2

- Під замовлення
- Код: 90915yzzd2

Ціну уточнюйте
- +380 (96) 301-77-26Запчасти
- +380 (67) 215-90-02Леонид ремзона СТО
Опис
Оригінальний фільтр масляний Toyota 90915yzzb2 застосовується на більшості моделей Toyota і Lexus з двигунами 1G,3S 22R,1N,M,3VZ, а також автомобілів MAZDA 6.
Оригінальний фільтр масляний Toyota 90915yzzb2
Компанія Toyota сьогодні займається випуском абсолютно різної продукції, починаючи від автомобілів і роботів, закінчуючи будівництвом елітних котеджів. Це багатогранна компанія, відома тим, що є найбільшим автовиробником у світі. З надр Toyota вийшли різні концепції менеджменту, які згодом зуміли завоювати популярність у всьому світі (наприклад, система постачань «точно у термін» і кайдзен). Загалом, напевно, всі ви знаєте про цю компанію. Вона була головним двигуном японської промисловості в XX столітті. І про неї ми сьогодні поговоримо.
Як все починалося?
Історія Toyota почалася з мрії Сакиши Тойода. Народився в 1867 році в сім'ї тесляра, Сакиши завжди мріяв стати винахідником. Він був найстаршою дитиною в сім'ї, і з японською традицією повинен був успадкувати професію свого батька. На щастя, вже тоді традиції почали слабшати, а тому молодий Сакиши зміг сподіватися на здійснення своєї мрії. Областю діяльності Тойоди стали ткацькі верстати. Вже з 1890 року він зануриться у цю галузь, і віддасть їй всі наступні роки.
Профільної освіти у Сакиши не було. Навчався він на практиці. У 1894 році на світ з'явився Кииширо Тойода. Через 20 років він допоможе своєму батькові розробити автоматичний ткацької верстат, який стане основою для нової компанії родини Тойода – Toyoda Automatic Loom Works. Це буде початок.
У 1930 році Сакиши Тойода вмирає. Керівництво компанією переходить до Кииширо. Легенда свідчить, що останньою мрією Сакиши було зайнятися автомобільною промисловістю. В деяких джерелах навіть стверджується, що він віддав останнє розпорядження синові – заснувати свою автомобільну компанію. Складно сказати, чи було так насправді, чи ні. Та це вже не важливо. Факт в тому, що патент на автоматизований ткацької верстат, винайдений батьком і сином Тойода був проданий англійської компанії Platt Brothers & Со. Ltd. Сума угоди склала 100 тисяч фунтів стерлінгів. Ці гроші були вкладені Кииширо в новий підрозділ компанії, метою якого було створення свого власного автомобіля.
Втім, поки Toyota не буде займатися виробництвом власного автомобіля з нуля. Історія компанії починається з копіювання вдалих зразків американських автомобілів. І в цьому немає нічого дивного, так як копіювання є невід'ємною рисою японської культури. Спочатку потрібно копіювати щось хороше, поки не досягнеш в цьому досконалості. І лише після цього можна буде приступити до створення чогось свого.
Треба зазначити, що копіювати було дуже непросто. Довгий час у інженерів Toyoda Automatic Loom Works не виходило зробити ту чи іншу роботу. Але в результаті в 1936 році на світ з'явився автомобіль Toyoda AA, який був практично точною копією американського Chrysler Airflow. У цьому ж році на світ з'явився логотип компанії, і був розроблений другий автомобіль – вантажівка, який майже відразу ж став експортуватися в Північний Китай.
Треба зазначити, що вже на цьому етапі в компанії дотримувалися деяких інноваційних принципів у виробництві. Так, ще ткацька компанія родини Тойода працювала за принципом, що у разі якихось проблем у одного працівника все зупинялося виробництво. Це призводило до того, що в готової продукції минимизировалась ймовірність виникнення браку. Подібна практика з успіхом була застосована і в розробці автомобілів.
У 1937 році Кииширо Тойода вирішує виділити автомобільний підрозділ в окрему компанію, яка отримає ім'я Toyota Motor Company. Відразу ж видно, що в цій назві в слові Toyota буква d була замінена на t. Чому? Знову ж таки, є легенда, яка розповідає про це. При написанні слова Toyoda ієрогліф d не так-то просто виводити. Потрібно було зробити 9 помахів пензлем, а це число в Японії вважається нещасливим. Кииширо виявився забобонним людиною, і вирішив, що краще буде, якщо назви не буде ніяких моментів, здатних негативно вплинути на продажі, і вирішив замінити ієрогліф d t, який вимагав всього 8 змахів. А це вже щасливе число в Японії. Нам ця історія може здатися абсурдною. Вся справа в культурних відмінностях. Зрештою, ми навряд чи можемо зрозуміти, чому співробітники Toyota довгий час із задоволенням співали (і співають) гімн своєї компанії, чому деякі з них працюють в компанії все життя (це взагалі риси японської культури).
Таким чином, з'явилася на світ компанія Toyota, що займається випуском автомобілів. У тому ж році їй пощастило. Пішов урядове замовлення на 3000 вантажівок. Це дозволило компанії отримати готівкою для подальших досліджень. В Toyota не збиралися вічно займатися копіюванням західних автомобілів.
Експансія на світовий ринок
У 1938 році в місті Кором з'являється перший завод компанії Toyota, який був цілком і повністю орієнтований на виробництво автомобілів. Треба сказати, що побудований він був на ті ж гроші уряду, які були отримані компанією, завдяки великим замовленням вантажівок. Сьогодні місто Коромо вже перейменовано в Тойота. В честь компанії.
Тим часом подальша стратегія полягала у викупі та на підставі компаній, які займалися випуском деталей для автомобілів на всьому циклі виробництва. Це було зроблено в першу чергу для того, щоб убезпечити себе у випадку проблем поставок. До того часу в Toyota починає розвиватися система постачань «точно у термін». Дана система постачання дозволяла доставляти деталі на склад точно під виробництво автомобіля, завдяки чому не утворювалися величезні поклади деталей.
Втім, реально якість автомобілів стало рости тільки на початку 1950-х років, коли компанія починає розробляти свої власні автомобілі (в тій чи іншій мірі). До цього часу була заснована окрема компанія Toyota Motor Sales Co., Ltd, яка повинна була займатися виключно збутом.
Отже, 50-60-ті роки стають тим часом, коли на заводах Toyota проходить серйозна модернізація. У цей час у компанії впроваджуються принципи кайдзен. Саме слово є складеним, і включає в себе два інших – «кай» (зміна) і «дзен» (мудрість). В цілому, кайдзен є в певному сенсі філософією, розрахованої на постійні поступові поліпшення. Весь час, непомітно, повільно, удосконалюючись кожну хвилину. Тобто в основі кайдзен лежить принцип постійного вдосконалення. До початку 60-х років ця концепція вже була впроваджена на заводах Toyota.
У 1951 році Toyota впроваджує ще одну управлінську новацію – вводить систему пропозиції ідей. Суть полягала в тому, що будь-який співробітник міг запропонувати свою ідею щодо вдосконалення будь-якого процесу, що відбувається в компанії. Якщо ідея була впроваджена, то співробітник отримував грошову премію. Всі ці новації здаються сьогодні нам нормою життя. Але це тільки середина XX століття. Тоді все, що робила Toyota, було новацією. Все це потім було скопійовано західними компаніями.
До кінця 50-х років, а саме в 57 році в США відкривається Toyota Motor Sales USA. Починаються поставки автомобілів Toyota в США. Перший млинець, правда, вийшов грудкою. Продажі були вкрай низькими, так і машини погано відповідали американським умовам. Вся справа в тому, що перший призначений для експорту автомобіль – Toyota Crown зовсім не відповідав уявленням американців про хорошому автомобілі. Вже скоро компанія запускає 6-річну програму реформ, результатом якої стала модернізація нових моделей автомобілів.
Справжній ривок в плані експорту автомобілів Toyota зазнала у 1973 році, коли світ зазнав нафтова криза. Для Toyota даний криза виявився позитивним, так як компанія змогла популяризувати в США свої економічні автомобілі. Ну а в 1982 році спільно з компанією General Motors, Toyota побудує перший завод на території США. І він буде працювати не менш ефективно, ніж інші заводи компанії, розташовані на території Японії. В кінці 80-х років на ринку США з'явиться нова марка Lexus. Це розкішний автомобіль від компанії Toyota, який дуже швидко потіснить на ринку таких гігантів, як Cadillaс і Mercedes.
Сьогодні Toyota є найбільшим виробником автомобілів в світі. Але головне в тому, що компанія як і раніше вірна принципом кайдзен, і продовжує удосконалюватися. Сьогодні вона має намір підкорити нову для себе галузь – робототехніку.
Роботи-партнери від Toyota
Колишній CEO Toyota недавно обмовився, що в найближчі років 10 робототехніка стане основним бізнесом для компанії. Для найбільшого виробника автомобілів! Чи жарт? Схоже, що ні.
Сьогодні головною розробкою Toyota в області робототехніки є так звані роботи-партнери. Роботи-партнери народилися в ході співробітництва Toyota з низкою інших компаній і Технологічним університетом Токіо. В рамках даного проекту вже представлено близько 10 роботів.
Изначально японцы думали создать таких роботов, которые будут полезны им на заводах по производству автомобилей. Для этого при разработке учитывались такие аспекты, как хорошая физика, гибкость, интеллект и ловкость. Все эти условия отлично выполняются «партнерами» Toyota, один из которых сорвал бурю оваций в прошлом декабре, когда на презентации играл на скрипке. Что же, возможно, что уже скоро мы увидим нового Паганини. В железном обличье. Не так уж и плохо. По крайней мере, он уже не сможет продать душу дьяволу.
Ідея створити роботів, які зможуть замінити людину на виробництві, поки ще не реалізована компанією. В даний час існують лише концепти, які Toyota показує на різних виставках. І найбільш помітний з них – це робот-скрипаль. Його корисність, звичайно ж, сумнівна. Однак, цілком ймовірно, що скрипаль зроблений японцями виключно в рекламних цілях. Адже, він змушує про себе говорити, а хіба не це головне на даному етапі?
Характеристики
Основні | |
---|---|
Виробник | Toyota |
Країна виробник | Японія |
Стан | Новий |
Інформація для замовлення
- Ціна: Ціну уточнюйте