Продавець СТО-магазин грузовых авто STAR Service ТОВ "Автоком Днепр" розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
41 відгук
расходники и запчасти на автономки Webasto и Eberspacherновое поступление

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

Профессиональный подход от компании Star Service (Стар Сервис)
+380 (50) 481-11-00
+380 (96) 301-77-26
+380 (67) 215-90-02

Фільтр масляний Honda 15400plma02

  • Немає в наявності
  • Код: 15400plma02

Ціну уточнюйте

+380 (50) 481-11-00
Запчасти
  • +380 (96) 301-77-26
    Запчасти
  • +380 (67) 215-90-02
    Леонид ремзона СТО
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Фільтр масляний Honda 15400plma02
Фільтр масляний Honda 15400plma02Немає в наявності
Ціну уточнюйте
+380 (50) 481-11-00
Запчасти
  • +380 (96) 301-77-26
    Запчасти
  • +380 (67) 215-90-02
    Леонид ремзона СТО

Опис

Оригінальний Фільтр масляний Honda 15400plma02 застосовується на моделях ACCORD , CIVIC , cr-v , JAZZ, CONCERTO , PRELUDE , SHUTTLE .

Фільтр масляний Honda 15400plma02

Honda - компанія, заснована в 1946 році японським інженером, винахідником автогонщиком Соічіро Хонда (Soichiro Honda), який народився в 1906 році. Соїтіро Хонда і Такео ФуджісаваКомпанія в її нинішньому вигляді і з усієї своєї більш ніж 50-річною історією існує завдяки його зухвалому, винахідливому і нестандартного способу мислення і поведінки. Народжений у бідній родині Хонда, не закінчивши школу, вже в 16 років поступив учнем в авторемонтну майстерню в Токіо. Рання прихильність до автотранспорту була обумовлена професією його батька - коваля, який займався лагодженням велосипедів і привившего синові навички вирішення технічних проблем. У 1928 році, накопичивши достатньо грошей, він повернувся в рідне місто в провінції Хамаматсу і там відкрив першу ремонтну майстерню. У цьому ж році він отримав перший з сотень своїх наступних патентів - за ідею замінити дерев'яні спиці в колесі на металеві. Винаходи Хонди в майбутньому принесли йому славу людини, здатної знаходити прості рішення для складних проблем. У 1938 році він винайшов поршневе кільце; виробництвом кілець і займалася заснована ним у 1937 році компанія Tokai Seiki Heavy Industry.

Мотоцикл 1947 року з двигуном A-type

У 1945 році, після того, як його фабрика серйозно постраждала під час війни і землетруси, Хонда продає Tokai Seiki компанії Toyota за 450 тисяч ієн. Одного разу прилаштувавши мотор до свого велосипеда і створивши таким чином мопед, а потім зібравши ще з десяток таких мопедів для своїх друзів, Хонда вирішує серйозно зайнятися виробництвом подібних машин. У 1946 році він заснував компанію під назвою «Інститут технічних досліджень Хонда» (Honda Technical Research Institute), а в 1947 році почалося виробництво першого продукту компанії - 2-тактного двигуна A-type об'ємом 50 куб. см. Через рік, у 1948 році, компанія була перереєстрована і названа у відповідності з духом часу - Honda Motor Company - і приступила до розробки та виробництва мотоциклів. Перший мотоцикл компанії, що отримав назву Dream («мрія») і оснащений двигуном об'ємом 98 куб. см, був випущений в 1949 році. Тоді ж в компанію прийшов працювати Такео Фуджісава - людина, що по праву вважається другим батьком-засновником компанії. Між ним і Хондою існувало поділ обов'язків - Хонда займався технологіями виробництва, Фуджісава - корпоративним управлінням та продажами.

  Мотоцикл Honda Dream SA Танака на мотогонке Isle of Man TT 1959 року

У 1950 році відкрився філіал компанії в Токіо, там же була куплена швейна фабрика і перероблена в завод з випуску мотоциклів, на якому почалося виробництво мотоцикла Dream Type D, який у 1951 році був замінений на Dream Type E - нову розробку, развивавшую максимальну швидкість до 70 км/год. В 1952 році головний офіс Honda перемістився в Токіо, в провінції Сайтама відкрився завод Shirako, з'явився новий двигун Cub Type F об'ємом 50 куб. см і потужністю 1,2 л. с. 1953 рік - відкрилися ще два заводи, організувався профспілка і була введена система прийняття пропозицій робітників, почалося виробництво Benly J-type. У наступному, 1954 року акції Honda Motor починають продаватися на токійській біржі, стартує продаж скутера Juno K-type і його експорт у США, і завдяки технологічного прориву Honda отримує можливість брати участь у мотоспорті її команда приймає участь у міжнародній мотогонке Сан-Паулу в Бразилії і Isle of Man TT у Великобританії. Соїтіро Хонда їде з ознайомчим візитом на Isle of Man і знайомиться з європейською автомобільною промисловістю. У 1955 році компанія стала лідером з випуску мотоциклів в Японії, знищивши величезну кількість конкурентів; Honda прийняла участь у першій японській гонці Motorcycle Endurance Road Race і виграла в класах 350 і 500 куб. см, отримавши до того ж приз за конструкцію. Були випущені нові моделі - Benly JB, Dream SA, Dream SB-type. У 1956 році були розроблені корпоративні принципи, яких компанія дотримується до цих пір. Відкрився сервісний відділ і була введена в дію річна гарантія на продукцію. В 1957 р. на заводі Shirako відкрився центр досліджень і розробок, акції Honda Motor потрапили в першу частину списку на токійській біржі. Команда Honda зайняла перше місце в гонці, гонці Mt. Asama Race в класі 350 куб. див. Подальші перемоги Honda в гонках мотоциклів так багато, що їх не має сенсу перераховувати. У 1958 році вийшла модель Super Cub, а в 1959 Honda з виробництва мотоциклів стала найбільшою компанією в світі. Крім цього, в 1959 році була заснована компанія American Honda Motor в США.

Спортивний комплекс Suzuka Circuit Honda S500 Honda в Formula 1  

У 1960 році центр досліджень і розробок виділяється в окрему компанію - Honda R & D Co., Ltd., а в 1961 обсяг продажів мотоциклів Honda досягає 100000 в місяць - вперше в цій галузі. Починається виробництво мотоциклів в Тайвані і відкривається представництво в Німеччині - Honda Deutchland GmbH. У 1962 році Honda створила завод по випуску власного виробничого обладнання; для цієї компанії створення власного обладнання має принципове значення. Цей завод згодом став основою компанії Honda Engineering Co., Ltd. Тоді ж відкрилося представництво в Бельгії - для збирання і продажу мотоциклів в Європі; був побудований спортивний комплекс Suzuka Circuit; була запущена рекламна кампанія під слоганом «Кращі люди їздять на Хонді» («You Meet the Nicest People on a Honda»). Ця кампанія коштувала 5 млн. доларів і сприяла популяризації мотоцикла і створення нового іміджу - «веселого сімейного засобу пересування для середнього класу». Зміцнивши свої позиції на ринку мотоциклів, Honda вступила на ринок автомобілів, представивши в 1963 році свій перший автомобіль - невелику спортивну модель S500. При цьому Соічіро Хонда в черговий раз проявив свій знаменитий бунтарський характер, проігнорувавши заяви японського міністерства міжнародної торгівлі та промисловості про те, що Японії не потрібен ще один автовиробник. Крім S500, Honda випустила ще і легкий вантажівка T360. На заводі Honda Benelux N. V. у Бельгії починається виробництво мотоциклів. У 1964 році Honda вперше заявила про свої плани участі в гонках Formula 1; її команда виступила в класі 1500 куб. см на гонках в Германії в тому ж році. Відкривається система сервісних заводів (S. F.) і по всій Японії починається їх будівництво. Тоді ж відкрилося представництво у Франції (Honda France S. A.), а S500 переміг на 600-кілометрових перегонах у Нюрбургринзі. У провінції Сайтама відкривається завод Sayama, розрахований на масове автомобільне виробництво. Наступний, 1965 рік став роком першої перемоги Honda у Формулі-1 - в Мехіко, в класі 1500 куб. см Honda виграє Гран-Прі. У Лондоні відкривається великобританське представництво Honda; починає експортуватися нова модель - S600, яка, як і S500, виграє гонку в Нюрбургринзі; з'являється самий компактний і потужний генератор в світі - Honda E300. У 1966 році дебютувала нова модель - компактний N360, почалися продажі і експорт моделі S800, а також був встановлений світовий рекорд - Honda 11 разів поспіль здобула перемогу у Формулі-2. У 1967 році Honda здобула ще одну перемогу у Формулі-1 - в класі 3000 куб. см на Гран-Прі Італії. 1968 рік став в деякому роді ювілейним - в США був випущений мільйонний мотоцикл Honda; у французькому Гран-Прі Формули-1 Honda зайняла друге місце; був підписаний контракт, за допомогою якого Honda мала намір проникнути в мотоциклетний ринок Іспанії та Мексики. У 1969 році відкриваються представництва у Канаді та Австралії, у США починається випуск мотоцикла Dream CB-750 Four, а в наступному році відкрилися центр розвитку безпеки руху і центр по проведенню заходів проти забруднення. Крім цього, була заснована компанія Honda Engineering Co. і почався експорт автомобілів в Італії.

  Honda Civic Honda Accord Honda Prelude

У 1971 році Honda представила двигун CVCC (Compound Vortex Controlled Combustion), перший з відповідних Актом про чистому повітрі 1975 року, а також почала продаж легкового автомобіля Life з водяним охолодженням двигуна. Відкрилося представництво в Бразилії і почалося виробництво мотоциклів в Мексиці. Але роком приходу справжньої слави Honda вважають 1972 - рік випуску моделі Civic. З цього часу Honda почала завойовувати визнання як виробник компактних недорогих якісних автомобілів. У 1973 році Соічіро Хонда формально пішов у відставку з поста президента компанії (також пішов у відставку і Такео Фуджісава), але навіть після цього він прагнув особисто відчувати кожну нову модель. Хонда і Фуджісава стають верховними радниками, а президентом компанії став Кійоші Кавашима. Починається продаж Civic з двигуном CVCC. Технологія CVCC передається Isuzu Motors і Chrysler Corporation згідно з підписаним з Honda Motor контрактом. Також підписується ліцензійну угоду з Ford Motor з приводу цієї ж технології. У комплексі Suzuka Circuit проводиться перший національний фестиваль мотоциклів. У 1974 році, коли на Японію обрушився нафтова криза і автовиробники вирішили скоротити обсяги виробництва, Хонда вчинив абсолютно навпаки - подвоїв виробництво і знизив ціни. Він виявився прав - на відміну від, наприклад, Toyota і Nissan, які отримали 40-відсоткове зниження продажів, Honda збільшила продажі на 76 відсотків. Соїтіро Хонда в тому ж 1974 році отримав почесну докторську ступінь в Мічигані. У 1975 році запускається «Honda Credit System - система продажу в кредит; у 1976 виходить нова модель - Accord, а загальний випуск Civic перевищив мільйон примірників. Civic в 1975 році зайняв перше місце в тестах на економічність, які проводили американське Агентство з захисту навколишнього середовища і Федеральна адміністрація енергетики. Для розвитку громадської діяльності був заснований Фонд Honda (Honda Foundation). У 1978 році дебютувала модель Prelude, у 1979 - відкрився випробувальний полігон Точігі, а в 1980 році Honda увійшла до трійки найбільших японських автовиробників.

Система SRS Система VTEC  
   

 

Характеристики

Основні
Виробник Honda
Країна виробникЯпонія
СтанНовий

Інформація для замовлення

  • Ціна: Ціну уточнюйте

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner