Фільтр масляний Mitsubishi mz690115 / MZ690150

- Немає в наявності
- Код: mz690115 MZ690150
Ціну уточнюйте
- +380 (96) 301-77-26Запчасти
- +380 (67) 215-90-02Леонид ремзона СТО
Опис
Фільтр масляний Mitsubishi mz690115 оригінальний фільтр,який застосовується на більшості автомобілів марки Mitsubishi з бензиновим двигуном внутрішнього згоряння.
Фільтр масляний Mitsubishi mz690115
Історія Mitsubishi Motors
Міцубісі стає світовим автовиробником (1980-1989рр)
У ці роки Міцубісі прагнула стати одним з лідерів світового автомобілебудування. Оскільки ні у кого не виникало сумнівів у високій якості вироблених нею автомобілів, Mitsubishi Motors Corporation (ММС) прийняла стратегічне рішення стає світовим автовиробником. Розвиток кампанії у 80-ті роки повністю служить підтвердженням цьому стратегічному напряму розвитку у світовому масштабі.
Одним з важливих напрямків у розвитку Міцубісі як світового автовиробника, було спонсорство значущих міжнародних заходів. Міцубісі Моторс робить свій перший крок в цьому напрямку і стає Офіційним постачальником автомобілів на Олімпійських іграх 1984 р. в Сараєво і Універсіаді 1987 р. в Загребі.
Одним з автомобілів, що виступали на Олімпійських іграх і Універсіаді в Югославії був Mitsubishi Pajero - автомобіль, у багатьох випадках втілює успіх Міцубісі Моторс, як світового виробника. Pajero, виробництво якого почалося в 1982 р., досить разюче відрізнявся від всіх позашляховиків того часу. Це був справжній позашляховик, що забезпечує поєднання першокласних динамічних і технічних характеристик, високого комфорту і вдалого дизайну. У 1983 р. у ралі Париж-Дакар - найважчому і ризикованому ралі у світі - Mitsubishi Pajero перемагають у класі Марафон (немодифіковані серійні позашляховики) і завойовують командна першість (Best Team Award). Так народжується легенда Pajero. У 1985 р. Pajero перемагає в абсолютному заліку ралі Париж-Дакар. Не дивно, що Pajero стає «бестселером серед позашляховиків. Pajero був удостоєний багатьох нагород в безлічі країн світу, що у нас тут не вистачить місця їх перераховувати всі. Ми наведемо найпрестижнішу з них - Pajero в 1986 р. названий позашляховиком року у Великобританії (UK's What Car).
Однак не тільки Pajero удостоювався високих нагород. У 1984 р. Mitsubishi Galant завойовує приз Німеччини «Das Goldene Lenkrad» (Золоте кермо). Цієї престижної нагороди удостоюються популярні в Європі і Росії авмобили Mitsubishi Colt і Lancer. У себе на Батьківщині, в Японії, Galant VR-4 отримує найбільшу кількість голосів у конкурсі «Автомобіль 1987-88 р. в Японії». Знову ж таки більше брак місця, ніж скромність, не дозволяє нам привести весь список нагород, завойованих Міцубісі у 80-ті роки. Репутація Міцубісі, як виробника високоякісних, надійних автомобілів, які втілили останні розробки в області науки і автомобільної техніки, тепер стала добре відомою в усьому світі.
До кінця 80-х Міцубісі Моторс також розширює свої виробничі і складальні потужності у всьому світі. Найбільш значним кроком стало створення ультрасучасного заводу Diamond Star Motors Corporation в Блумінгтоні, штат Іллінойс, принаждежавшего спільному підприємству з Крайслер і викупленого надалі Міцубісі (це підприємство стало основою современногого Mitsubishi Motors of America).
Міцубісі на порозі XXI століття " (1990 р)
90-ті роки стали десятелетием численних перемог Pajero в ралі-рейдах. У ралі 1992 р. Париж-Кейптаун Mitsubishi Pajero займають весь пьедистал пошани. На наступний рік Pajero перемагає в ралі Париж-Дакар, а в 1997 р. легендарний позашляховик Міцубісі займає 1-2-3 місця в цьому важкому ралі-рейді. Ці перемоги супроводжувалися численними першістю в класах.
Однак не менш важливо те, що автомобілі Міцубісі починають завойовувати собі ім'я в Чемпіонатах світу з ралі (World Rally Championship) - змагання, що дозволяє перевірити, на що здатний автомобіль на всіх типах доріг (починаючи з гладкого асфальту і закінчуючи каменстыми гірськими серпантинами та лісовими дорогами). Перша перемога в WRC завойована Galant VR-4 Swedish Rally і ралі Cote d'ivoire. У 1996 і 1999 р. вперше в історії світового чеміоната світу з ралі гонщик фірмової ралійної команди Mitsubishi Томмі Мяккинен на автомобілі Lancer Evolution 4 рази поспіль завойовує титул Чемпіона світу з ралі (WRC).
У 1996-98 роки аргентинський гонщик Густава Трелес, виступаючи на Mitsubishi Lancer, виграє чемпіонат світу з ралі в групі N - у категорії практично серійних автомобілів, які можна придбати у автомобільного дилера. Ця перемога була гідною віхою в цілому ряді перемог Міцубісі в категорії N.
Тим часом Міцубісі Моторс розширює свої виробничі потужності у світовому масштабі. У 1995 р. Міцубісі виробляє свій перший автомобіль в Європі: з конвеєра заводу Nedcar в Голландії - спільного підприємства між Міцубісі Моторс, Вольво та урядом Голландії - сходить перший автомобіль Сагіѕма. У 1996 р. починається виробництво седана і універсала Sigma в Австралії і пікапа L200 в Тайланді.
Що стосується технології, Міцубісі на порозі ХХІ робить ставку на високу якість і впровадження новітніх розробок науки і техніки в галузі автомобіле - та двигунобудування, безпеки та екології. У 1990 р. Міцубісі Моторс застосовує першу протибуксовочну систему Traction Control System на автомобілі Sigma. У 1991 р. на Pajero другого покоління з'являються знаменита позашляхова трансмісія Super Select 4WD і багаторежимна АБС (антиблокувальна система гальм). У 1996 р. був розроблений революційний двигун Мitsubishi GDI (Gasoline Direct Injection) - перший масовий двигун з безпосереднім уприскуванням бензину в циліндри, що поєднує економічність, що наближається до дизелю і потужність бензинового мотора. До кінця 1997 р. двигун Мitsubishi GDI був встановлений на автомобілях Galant, Pajero, Diamante, Challenger (Montero Sport), Chariot (Space Wagon), RVR (Space Runner) для внутрішнього ринку Японії і Carisma для Європейського ринку. Таким образом и сегодня, спустя 80 лет после своего возникновения как производителя автомобилей, Мицубиси остается верной своему духу первооткрывателей автомобилей в начале ХХ века - всегда на острие прогресса.
Новейшая история
Начало третьего тысячелетия стало триумфальным для внедорожной команды Mitsubishi Motors. c 2001 по 2005 годы одержано пять побед подряд в абсолютном зачете легендарного «Дакар Ралли». Таким образом Mitsubishi Motors становится самым успешным производителем за всю историю этих соревнований.
На рынках разных стран появляется большое количество новинок. В 2002 году дебютирует рестайлдинговая версия Space Star. Весной 2003 года начались продажи вседорожника Mitsubishi Outlander. В августе того же года на Московском автосалоне состоялась Европейская премьера 9-го поколения Mitsubishi Lancer. В 2004 году появились сразу три новинки: спорт-кар Lancer Evolution VIII, минивен Grandis и первый для Mitsubishi хетчбек сегмента В Colt.
2004 год стал богатым для Mitsubishi на международные награды и премии, так Lancer Evolution VIII признается лучшим спортивным автомобилем во Франции и США, а Colt становится автомобилем года в Голландии и Дании, получет престижный приз «Золотой Руль».
Продолжается «технологическая гонка», в которой Mitsubishi сохраняет свои лидирующие позиции. Широкое применение находит фирменная система изменения фаз газораспределения и высоты подъема клапанов MIVEC (Mitsubishi Innovative Valve lift and time Electronic Control). В дополнение к легендарной многорежимной трансмиссии Super Select Pajero получает электронную систему MASTC совмещающую функции «электронных» блокировок межколесных дифференциалов и ситсемы динамической стабилизации.
На компактному Mitsubishi Colt з'явилися електропідсилювач рульового управління і роботизована 6-ступінчаста коробка передач All Shift.
Характеристики
Основні | |
---|---|
Виробник | Mitsubishi Motors Corporation |
Країна виробник | Японія |
Стан | Новий |
Інформація для замовлення
- Ціна: Ціну уточнюйте