Амортизатор передній правий mazda 6 2002-2007р BOGE 27K65A

- Немає в наявності
- Код: 27K65A
Ціну уточнюйте
- +380 (96) 301-77-26Запчасти
- +380 (67) 215-90-02Леонид ремзона СТО
Опис
Амортизатор BOGE 27K65A - передній правий амортизатор підвіски Mazda 6 gg 02- . Відмінна якість,гарантія,офіційна продукція.
Амортизатор BOGE 27K65A
Амортизатори BOGE пропонуються в двох виконаннях Boge automatic і Boge turbo. Амортизатори Boge automatic відповідають за своїми технічними характеристиками амортизаторам, які встановлюються на конвеєрі автовиробників. Це амортизатори, відповідають всім вимогам повсякденного життя. Їх знос при нормальних умовах експлуатації дуже низький. Для тих, хто віддає перевагу спортивному стилю водіння кращий вибір – це амортизатори Boge turbo. Ці амортизатори розробляються і виробляються для кожного конкретного типу автомобіля. Такий підхід дозволяє істотно поліпшити керованість і стійкість автомобіля на дорозі. Спеціально розроблені поршневі клапани забезпечують керованість і плавність їзди: немає дратівної крену при поворотах, ні просідання кузова при русі в завантаженому стані, немає ніяких поштовхів в рульовому механізмі в завантаженому автомобілі, не потрібні які-небудь настройки і знижується знос деталей, що рухаються. ZF Services – підрозділ концерну ZF пропонує продукцію таких марок, як SACHS, LEMFORDER, BOGE і ZF PARTS, а також послуги збутової і сервісної мережі
Історія компанії BOGE |
|
1907 |
|
Коли Отто Бога заснував свою компанію, про компресорах мало хто чув. Спочатку він продавав, встановлював і обслуговував пристрої для автоматичного зачинення дверей, які під торговою маркою BKS виробляв його брат Адольф на своїй фірмі Boge&Karsten в р. Золінген. І в наші дні під цією торговою маркою виробляються подібні пристрої, а також дверні замки. Отто Бога займався продажами і маркетингом, сам встановлював свою продукцію і забезпечував післяпродажне обслуговування. З самого початку своєї ділової кар'єри він підкреслював, що його фірма насамперед орієнтована на якісний сервіс. |
![]() |
1919 | |
Після Першої світової війни Отто Бога довелося все починати заново. Нове підприємство розмістилося за адресою Hermannstraße 54 в Білефельді. Тут Отто Бога почав виробництво інструментів для виготовлення та ремонту автомобільних двигунів. Тут же у нього з'явився перший співробітник, р-н Вільгельм Лаукс, який працював в компанії в якості Головного секретаря до 1958 року. | ![]() |
1920 | |
Розширюється асортимент продукції, реєструються патенти і готові виробничі рішення. У 1920 році ґрунтується компанія Otto Boge KG. Бурхливе зростання компанії зажадав збільшення виробничих потужностей. З переїздом у нове приміщення на вулиці Siechenmarschtraße площа виробництва компанії склала 800 кв. м, крім того, ще 300 кв м займали офісні приміщення. | |
1922 | |
До цього періоду відноситься випуск мотоциклів BOGE, які в наші дні визнаються фахівцями твором мистецтва. Спочатку на мотоцикли встановлювалися двигуни інших виробників, але потім компанія налагодила власне виробництво. Для цього було орендовано нове приміщення на розі Teichstrasse і Siechenmarschtrasse, а кількість співробітників компанії досягла 120 осіб. | ![]() |
1923 | |
Мотоцикли були чудовим продуктом, однак їх вихід на ринок припав на невдалий час. Настав час глобальної економічної кризи, і виробництво мотоциклів довелося закрити. Компанія приступила до освоєння нової продукції - поршневих компресорів. | |
1925 | |
Під керівництвом Отто Бога і його зятя Ернста Томаса, компанія розвиває виробництво компресорів. Спочатку випускалися компресори тільки з водяним охолодженням, а з 1930 року - і з повітряним. BOGE все ще була тісно пов'язана з обслуговуванням автомобілів, так як в той час компресори в основному використовувалися в авторемонтних майстернях і на заправних станціях, для накачування шин і дисків пневмоподъемников. Аж до 30-х років компресори продаються під торговою маркою EGOB (BOGE навпаки), для того, щоб їх відрізняли від Оригінальних Дверних Пристроїв BOGE. |
![]() |
30-ті роки | |
Компанія випускає поршневі компресори, а також розробляє і виробляє автоокрасочное обладнання і манометри в різних виконаннях. У ті роки розвиток автомобільної галузі в Німеччині активно підтримувалося і субсидувалося державою в якості способу підняття економіки, тому в цій сфері щорічне збільшення обороту на 20 чи 30 відсотків було звичайним явищем. Якісне сервісне обслуговування завжди було традицією в компанії BOGE. Перші автомобілі техдопомоги BOGE створила ще в 1935 році, що зробило можливим виконувати невеликий ремонт швидко і якісно, безпосередньо на виробництві клієнта. В цих автомобілях були і демонстраційні зразки продукції. Сьогодні, близькість до клієнтів і ретельне обслуговування раніше є важливою частиною філософії компанії. |
![]() |
1937 | |
У 1937 році компанія BOGE купила у фабрики Duerkopp 5600 кв м землі, здійснила реконструкцію старого і побудувала новий будинок і перевела туди своє виробництво. Отто Бога не дожив до завершення будівництва на Meller Straße. Від важкого легеневого захворювання він помер 24 грудня 1937 року. | |
50-е і 60-е роки | |
У повоєнний час сировину і матеріали в Німеччині стали дефіцитом, що сильно ускладнило виробничий процес. У той же час, в 50-ті роки відбувся кардинальний поворот у промисловому використанні стисненого повітря, енергія якого стала експлуатуватися повсюдно. З появою другого покоління промислових компресорів, число зайнятих у компанії працівників швидко збільшилася до 250. 1973 Розширення вимагає простору. Давно виношується план був нарешті втілений у життя. Посеред кукурудзяного поля на околиці Білефельда було зведено сучасну будівлю нового заводу BOGE, розраховане і на подальше зростання виробництва. Після 2 років проектування та річного будівництва, на території нового заводу в 1974 році почалося виробництво. Сьогодні, виробничі площі BOGE складають приблизно 15 000 кв. м, і ще 2 500 кв. м займають офісні та допоміжні |
![]() |
1973 | |
Розширення вимагає простору. Давно виношується план був нарешті втілений у життя. Посеред кукурудзяного поля на околиці Білефельда було зведено сучасну будівлю нового заводу BOGE, розраховане і на подальше зростання виробництва. Після 2 років проектування та річного будівництва, на території нового заводу в 1974 році почалося виробництво. Сьогодні, виробничі площі BOGE складають приблизно 15 000 кв. м, і ще 2 500 кв. м займають офісні та допоміжні приміщення. | |
70-е і 80-е роки | |
Поєднання досвіду і новаторських технологій становлять основу успіху компанії BOGE. У компанії дуже рано зрозуміли переваги нових гвинтових компресорів, що дозволило BOGE завоювати ще більшу частку ринку. Нові технології гвинтового стиснення значно збільшили обсяг виробленого компресорами стисненого повітря, тому в 1977 році був створений відділ, орієнтований на проектування комплексних систем виробництва, підготовки, накопичення і транспортування стисненого повітря. | ![]() |
Сьогодні | |
BOGE постійно продовжує динамічно розвиватися, ґрунтуючись на новітніх розробках і власних технологіях. Компанія BOGE, як і раніше, є власністю нащадків Отто Бога сімей Томас і Майєр-Шойвен. Компанія управляється 4-м поколінням спадкоємців, незалежно від будь-яких конгломератів і транснаціональних корпорацій. |
Характеристики
Основні | |
---|---|
Стан | Новий |
Конструкція | Двотрубний |
Розташування | Передній міст |
Тип | Газомасляний |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип техніки | Легковий автомобіль |
Код запчастини | 27K65A |
Країна виробник | Німеччина |
Виробник | Boge |
Сторона установки | Правий |
Сумісність з маркою | Mazda |
Користувацькі характеристики | |
Модель | 6 |
Виконання | газо-масляний |
Марка | Mazda |
Інформація для замовлення
- Ціна: Ціну уточнюйте