ТО1 - заміна фільтрів,мастил,рідин

- Послуга
- Код: 7
Ціну уточнюйте
- +380 (96) 301-77-26Запчасти
- +380 (67) 215-90-02Леонид ремзона СТО
Опис
ТО1 - заміна фільтрів,мастил,рідин. При купівлі у нас масла і масляних фільтрів - заміна проводиться безкоштовно!!
ТО1 - заміна фільтрів,мастил,рідин
Масла для вантажного транспорту → Питання про масло для вантажівок
Як часто треба міняти масло?
Масло слід міняти в відповідності з інструкцією по експлуатації автомобіля. Виробник двигуна - єдиний, хто може визначати це. При цьому він виходить з можливості використання масла, якість яких задовольняє мінімальним вимогам відповідних специфікацій. Зазвичай рекомендується певний пробіг, або часовий інтервал. У несприятливих умовах (їх перелік можна знайти в інструкції) масло слід міняти частіше. На жаль, російські умови, як правило, є несприятливими.
Як визначити, наскільки те чи інше масло підходить даному двигуну? Однозначної відповіді на це питання не існує, проте можна сказати, що чим більше зношений двигун, тим більш в'язке масло йому потрібно. Через короткий термін після заливки масло в двигуні раптом потемніло. Чи означає це, що мені попалася підробка? Різко потемніти масло може з кількох причин.
- Було залито більш якісне масло, ніж було раніше, і з-за високих миючих властивостей воно вимило відклади, утворені попереднім маслом.
- Дане олія саме по собі високої якості і продукти окислювальних процесів містить у суспензії.
- Є прорив продуктів згоряння в картер двигуна, і з-за цього масло швидко окислювалося і втратило свої властивості.
- Була залита підробка під моторне масло. Точну відповідь, які саме причини призвели до різкої зміни кольору олії після невеликого пробігу, зможе дати тільки лабораторний аналіз.
Є ознакою шлюбу те, що в однакових банках з однієї партії (або різних партій) олія має різний колір або запах? Справа в тому, що до автомобільних мастильних матеріалів не пред'являються які-небудь вимоги за кольором або запахом. Основна увага приділяється змащувальні властивості продукту. Тому, на колір і запах при виробництві уваги не звертають. З чого випливає, що це не є криміналом. Чому масла швидко темніють? По-перше, в процесі роботи двигуна в ньому накопичуються продукти неповного згоряння палива, по просту кажучи, сажа. Чим нижче якість палива і вище його витрата, чим гірші умови роботи двигуна, тим її більше. По-друге, яким би прекрасним не було моторне масло, воно не може на 100% витримувати високі температури в двигуні і частково окислюється і розкладається. Продукти окислення - це темні, смолисті речовини. Гарне масло, завдяки наявності в ньому ефективних присадок (т. зв. миючо-диспергуючих), утримує і продукти розкладання/окислення, і сажу в обсязі, зберігає чистими внутрішні поверхні двигуна, захищаючи їх відкладень лаку і нагару. Цим і пояснюється темний колір масла. Чим дорогі масла відрізняються від дешевих? Може здатися, що всі масла, відносяться до однієї і тієї ж категорії API або ACEA однакові. Насправді це не так. Наприклад, масло, відповідає найвищою на сьогоднішній день категорії якості, будь то бензиновий або дизельний двигун, може вважатися таким лише після того, як пройде повну серію моторних випробувань. Деякі олії лише по мінімуму відповідають необхідним для цього вимогам. Інші можуть значно перевершувати їх, оскільки містять більш ефективні присадки. Відповідно такі продукти потрапляють в цінову категорію елітних. Вони забезпечують виключно надійний захист двигуна і його більш тривалий ресурс. Можна використовувати добавки/присадки для поліпшення якості олії? Це робити небажано, оскільки може призвести до непередбачуваних наслідків. Всі сучасні масла містять композицію присадок. У процесі розробки вони підбираються за складом і співвідношенню для виконання вимог стандартів і специфікацій (API, SAE, ASTM та ін). Додавання навіть самого доброго компонента неминуче порушує баланс. У результаті будь-який показник може бути поліпшено, але інші при цьому, майже напевно, постраждають. У сукупності ефект буде в кращому випадку нульовим. У гіршому - негативним. При всьому різноманітті на ринку різних препаратів, починаючи від найперших «загусників масла» до протизносних і містять порошкоподібний тефлон, невідомі випадки, коли хоча б один з них пройшов повноцінні моторні випробування в складі хоча б одного масла (адже їх рекомендують додавати до будь масел!) і показав відчутний позитивний ефект. Виробники дизелів для важких вантажних автомобілів і зовсім забороняють застосовувати якісь присадки під загрозою втрати гарантії. Правильно підібране по в'язкості і групі експлуатаційних властивостей олія не вимагає ніяких додаткових добавок. Вони лише збільшують Ваші витрати. Як довго потрібно прогрівати двигун узимку? Взимку НЕ СЛІД «розкручувати обороти» холодного двигуна відразу після пуску. Краще всього спочатку почекати 2-3 хвилини, потім перші 5-10 хвилин рухатися з невеликою швидкістю поки двигун не досягне робочої температури. Це дозволяє підтримувати низькі обороти і забезпечити тиск масла, необхідне для того, щоб воно досягло всіх критично важливих вузлів двигуна і утворило плівку на поверхні розподільного валу, стінках циліндрів, у шатунних підшипниках. Очевидно, що необхідною умовою легкого і надійного пуску двигуна є використання масла, клас в'язкості якого відповідає температурі навколишнього повітря. Як часто потрібно міняти масляний фільтр? Ви повинні робити заміну масляного фільтра при кожній заміні масла . Масляний фільтр – це сито, яке фільтрує і збирає тверді частинки бруду і металу, з циркулюючого олії. Коли фільтр засмічується, пропускний клапан дозволяє цим забруднень продовжувати циркулювати з мастилом у двигуні, пошкоджуючи частини двигуна і формуючи осад. Так що краще міняти фільтр кожен раз, коли ви міняєте масло. Що таке «важкі і нормальні умови» їзди? Важкі умови включають: їзду на близькі відстані, їзду в запилених умовах, при інтенсивному русі, холодній погоді, спекотної погоди, гористій місцевості, а також буксирування вантажів. Більшість водіїв здивуються, коли дізнаються, що прикладом їзди у важких умовах є маленька літня дама, яка їздить на своїй машині раз в тиждень по вихідних на ринок. Але це правда. Вона повинна змінювати своє масло частіше, ніж далекобійники і гонщики. Проблема полягає в тому що при їзді на короткі відстані, інтенсивному русі з частими зупинками і їзді при холодній погоді , двигун не встигає розігрітися достатньо для того, щоб випарувати воду та паливо, які осідають в моторному маслі. У процесі згоряння вода конденсується на внутрішній поверхні холодного двигуна. У поєднанні з оксидом азоту та сірки, продуктами згоряння палива, вона утворює кислоту, що викликає корозію поверхонь двигуна і сприяє його зносу. Вода в двигуні також сприяє формуванню осаду. Осад – це товстий, схожий на майонез шар, сформований при взаємодії масла, бензину, води, і побічних продуктів згоряння. Цей осад блокує масляні канали і обмежує подачу масла. Утворився осад в кінцевому рахунку припечется до поверхонь двигуна, перешкоджаючи його нормальної діяльності.
Їзда в запилених умовах також викликає проблеми, так як немає 100% ефективних повітряних фільтрів. Пил осідає на металевих частинах двигуна і змішується з маслом, утворюючи опади. Те ж саме відбувається, коли ви їздите по дорогах взимку, посипаним сіллю або піском. Їзда за спекотної погоди, буксирування важких вантажів, їзда по гористій місцевості теж пов'язана з важкими умовами, тому що може викликати підвищений окислення масла, і згущення до такої міри, що воно не зможе текти через масляні канали ефективно.
Як бачите, «нормальні умови» – це їзда на великі відстані і на високих швидкостях по хорошій дорозі в гарну погоду з найменшим навантаженням. Якщо ви використовуєте машину в цих умовах, ви можете слідувати рекомендаціям заміни масла і фільтра, вказаними в сервісній книжці, для «нормальних умов». Однак, якщо ви подібно до більшості сучасних водіїв, часто їздите на короткі відстані, їздите з частими зупинками, дотримуйтесь інструкцій для «важких умов» і міняйте ваше масло і фільтр кожні пів року або через 6000-8000 кілометрів. Можуть моторні масла економити паливо? Деякі моторні масла можуть значно економити паливо. Як це відбувається?
Спалюючи паливо, ми отримуємо в двигуні енергію, яка трансформується в рух. Значна частина енергії витрачається на подолання опору тертя взаємодіючих елементів двигуна. Завдяки застосуванню олив, заснованих на гидросинтетических базових оліях, спеціально підібраних модифікатори тертя в двигуні зменшується опір тертя. Двигун втрачає менше енергії на подолання опору тертя, що призводить до росту його коефіцієнта корисної дії. Тому витрачається менше палива. Є проблемою те, що кількість масла в двигуні зменшується? Кожен двигун споживає масло: коли поршень переміщується вниз, залишки олії у вигляді найтоншої плівки на стінках циліндра частково згоряють, і деякий споживання абсолютно нормально. В сьогоднішніх двигунах витрата масла до 0.5 літрів на 1000 км вважається нормальним. Рівень споживання зростає в більш старому двигуні, наприклад, із-за зносу поршневих кілець або зношених ущільнень коленвала, які дозволяють маслу проникати в камеру згоряння.
Як правило, витрата масла може також змінюватися в залежності від сезону: взимку він нижче, ніж влітку при тривалому навантаженні, коли двигун сильно нагрівається. Взимку, при їзді на короткі дистанції, коли двигун ледь досягає своєї робочої температури, рівень масла може навіть зрости, це викликано високим вмістом незгорілого палива (до 5 - 10 %). Якщо двигун, який використовувався при їзді на короткі відстані, згодом нагрівається, випаровування стисненого бензину може викликати раптове падіння рівня масла, яке часто невірно тлумачиться як витрата масла. Чому я повинен міняти масло, якщо автомобіль ще не проїхав відстань, після якого виробник рекомендує провести заміну масла? Виробники дають рекомендації з приводу інтервалів заміни масла з урахуванням параметрів двигуна і моторного масла, яке в нього залито. Тут приймаються до уваги два основних фактора: пробіг в кілометрах і часовий фактор. Проте, в певних умовах (наприклад, при їзді по місту, їзді в години пік, постійно повторюваних коротких поїздках) слід частіше проводити заміну масла.
Інформація для замовлення
- Ціна: Ціну уточнюйте