Продавець СТО-магазин грузовых авто STAR Service ТОВ "Автоком Днепр" розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
41 відгук
расходники и запчасти на автономки Webasto и Eberspacherновое поступление

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

Профессиональный подход от компании Star Service (Стар Сервис)
+380 (50) 481-11-00
+380 (96) 301-77-26
+380 (67) 215-90-02

Фільтр оливний Toyota 9091510004

  • Під замовлення
  • Код: 9091510004
clockВідправка з 05 жовтня 2023

Ціну уточнюйте

Замовлення тільки за телефоном

+380 (50) 481-11-00
Запчасти
  • +380 (96) 301-77-26
    Запчасти
  • +380 (67) 215-90-02
    Леонид ремзона СТО
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Фільтр оливний Toyota 9091510004
Фільтр оливний Toyota 9091510004Під замовлення
Ціну уточнюйте
+380 (50) 481-11-00
Запчасти
  • +380 (96) 301-77-26
    Запчасти
  • +380 (67) 215-90-02
    Леонид ремзона СТО

Опис

Оригінальний фільтр оливний Toyota 9091510004 застосовується на більшості моделей Toyota і Lexus з двигунами 3A,3S,2E,4,5K,1Y

Оригінальний фільтр оливний Toyota 9091510004

Компанія Toyota сьогодні випускає зовсім різну продукцію, починаючи від автомобілів і роботів, закінчуючи будівництвом елітних котеджів. Це багатогранна компанія, відома тим, що є найбільшим автовиробником у світі. З недр Toyota вийшли різні концепції менеджменту, які згодом зуміли завоювати популярність у всьому світі (наприклад, система постачання «точно в термін» і кайдзен). Загалом, напевно, всі ви знаєте про цю компанію. Вона була головним двигуном японської промисловості у XX столітті. І про неї ми сьогодні подбаємо.

Як усе починалося?

Історія Toyota почалася з мрії Сакіші Тойода. Народжений 1867 року в сім'ї теслі, Сакіші завжди мріяв стати винахідником. Він був старшим дитиною в сім'ї, і за японською традицією мав здобути професію батька. На щастя, уже тоді традиції почали кілька проносіти, а тому молодий Сакіші зміг розраховувати на здійснення своєї мрії. Зоною діяльності Тойди стали ткацькі верстати. Вже від 1890 року він зануриться в цю галузь і віддасть їй усі наступні роки.

Профільного утворення Сакіші не було. Навчався він на практиці. 1894 року на світ з'явився Кияширо Тойода. Через 20 років він допоможе своєму батькові розробити автоматичну ткацьку станок, яка слугуватиме основою для нової компанії родини Тойода — Toyoda Automatic Loom Works. Це буде початок.

1930 року Сакіші Тойода вмирає. Керівництво компанією переходить до Кияширо. Легенда свідчить, що останньою мрією Сакіші було зайнятися автомобільною промисловістьією. У деяких джерелах навіть гнеться, що він віддав останнє розпорядження синові — заснувати свою автомобільну компанію. Складно сказати, було так насправді чи ні. Та це вже й не важливо. Факт у тому, що патент на автоматизований ткацькою верстат, винайдений батьком і сином Тойода був проданий англійської компанії Platt Brothers&С. Ltd. Сума угоди склала 100 тисяч фунтів. Ці гроші були вкладені Кіїширо в новий підрозділ компанії, метою якого було створення свого власного автомобіля.

Втім, поки Toyota не буде виробляти власного автомобіля з нуля. Історія компанії починається з копіювання вдалих зразків американських автомобілів. І в цьому немає нічого дивовижного, позаяк копіювання є невіддільною рисою японської культури. Спочатку потрібно копіювати щось гарне, поки не досягнеш у цьому досконалості. І тільки після цього можна буде розпочати створення чогось свого.

Треба зазначити, що копіювати було дуже непросто. Тривалий час в інженерів Toyoda Automatic Loom Works не виходило зробити ту чи іншу роботу. Але в підсумку 1936 року на світ з'явився автомобіль Toyoda AA, який був практично точною копією американського Chrysler Airflow. Цього ж року на світ з'явився логотип компанії, і був розроблений другий автомобіль — вантажівка, яка майже відразу ж почала експортуватися в Північний Китай.

Треба зазначити, що вже на цьому етапі в компанії дотримувалися деяких інноваційних принципів у виробництві. Так, ще ткацька компанія сім'ї Тойода працювала за принципом, що в разі якихось проблем в одного працівника зупиняюлося все виробництво. Це приводило до того, що в готовій продукції мінімізувалася ймовірність виникнення браку. Така практика з успіхом була застосована й у розробленні автомобілів.

1937 року Кіяширо Тойода вирішує виділити автомобільний підрозділ у окрему компанію, яка отримає ім'я Toyota Motor Company. Відразу ж видно, що в цій назві у слово Toyota буква d була замінена на t. Чому? Знову ж, є легенда, яка розповідає про це. Під час написання слова Toyoda iонія d не так-то просто виводити. Потрібно було зробити 9 помахів пензликом, а це число в Японії вважається нещасливим. Кіяширо виявивсявичною людиною, і вирішив, що найкраще буде, якщо в назви не буде жодних моментів, здатних негативно вплинути на продажі, і вирішив замінити кантажер d на t, який вимагав всього 8 помахів. А це вже щаслива кількість для Японії. Нам ця історія може здатися абсурдною. Вся річ у культурних відмінностях. Зрештою, ми навряд чи можемо зрозуміти, чому працівники Toyota довгий час із задоволеннямспівали (і співають) гімн своєї компанії, чому деякі з них працюють у компанії все життя (це взагалі риси японської культури).

Отже, з'явилася на світ компанія Toyota, що випускає автомобілі. того ж року їй пощастило. Продовжав державне замовлення на 3000 вантажівок. Це дало змогу компанії набути наявності для наступних досліджень. У Toyota не збираються вічно копіюванням західних автомобілів.

Експансія на світовий ринок

1938 року в місті Кором з'являється перший завод компанії Toyota, який був цілком і повністю орієнтований на виробництво автомобілів. Треба сказати, що побудований він був усе на ті ж гроші уряду, які були отримані компанією, завдяки великому замовленню вантажівок. Сьогодні місто Коромо вже перейменоване на Тойота. На честь компанії.

Тим часом подальша стратегія компанії полягала в викупі та основі компаній, які випускали деталі для автомобілів на всьому циклі виробництва. Це було зроблено насамперед для того, щоб убезпечити себе в разі проблем постачання. На той час у Toyota починає розвиватися система постачання «точно в термін». Ця система постачання дала змогу доставляти деталі на склад точно під виробництво автомобіля, завдяки чому не утворювалися величезні заліжі деталей.

Втім, реально якість автомобілів почала зростати тільки на початку 1950-х років, коли компанія починає розробляти свої власні автомобілі (з тією чи іншою мірою). До цього часу була заснована окрема компанія Toyota Motor Sales Co., Ltd, яка мала була займатися виключно збутом.

Отже, 50-60-ті роки стають тим часом, коли на заводах Toyota проходить серйозна модернізація. У цей час у компанії впроваджуються принципи кайдзен. Саме слово є складником і містить у собі два інші — «кай» (переміна) і «ден» (мудрість). Загалом, кайдзен є певною мірою філософією, призначеною для постійні поступові поліпшення. Весь час, непомітно, повільно, удосконалюючись кожну хвилину. Тобто в основі кайдзен лежить принцип постійного вдосконалення. До початку 60-х років ця концепція вже була впроваджена на заводах Toyota.

1951 року Toyota впроваджує ще одну управлінську новацію — вводить систему пропонування ідей. Суть полягала в тому, що будь-який співробітник міг запропонувати свою ідею за удосконаленням будь-якого процесу того, що відбувається в компанії. Якщо ідея була впроваджена, то співробітник отримував грошову премію. Всі ці новації здаються сьогодні нам нормою життя. Але це тільки середина XX століття. Тоді все, що підробила Toyota, було новацією. Все це потім було скопійовано західними компаніями.
До кінця 50-х років, а саме 57 року в США відкривається Toyota Motor Sales USA. Починаються постачання автомобілів Toyota в США. Перший млинець, правда, вийшов комом. Продажі були вкрай низькими, так і машини погано відповідали американським умовам. Вся річ в тому, що перший призначений для експорту автомобіль — Toyota Crown зовсім не відповідав уявленням читачів про гарний автомобіль. Уже скоро компанія запускає 6-річну програмуult, результатом якої стала модернізація нових моделей автомобілів.

Справжній ривок у плані експорту автомобілів Toyota зазнала 1973 року, коли світ зазнав нафтової кризи. Для Toyota ця проблема виявилася позитивною, оскільки компанія змогла популяризувати в США свої економні автомобілі. Ну а 1982 року спільно з компанією General Motors Toyota збудує перший завод на території США. І він працюватиме не менш ефективно, ніж інші заводи компанії, розташовані на території Японії. Наприкінці 80-х років на ринку США з'явиться нова марка — Lexus. Це розкішний автомобіль від компанії Toyota, який дуже швидко потісняє на ринку таких гігантів, як Cadillac і Mercedes.

Сьогодні Toyota є найбільшим виробником автомобілів у світі. Але головне в тому, що компанія, як і раніше, правильна принципом кайдзен і продовжує удосконалюватися. Сьогодні вона має намір підкорити нову для себе галузю — робототехніку.

Роботи-партнери від Toyota

Колишній CEO Toyota недавно обмовився, що в найближчі роки 10 робототехніка стане основним бізнесом для компанії. Для найбільшого виробника автомобілів! Шутка ли? Схоже, що ні.

Сьогодні головним розробленням Toyota в галузі робототехніки є так звані роботи-партнери. Роботи-партнери народилися в процесі співпраці Toyota з низкою інших компаній і Технологічним університетом Токіо. У межах цього проєкту вже представлено приблизно 10 роботів.
Спочаткуношучам думали створити таких роботів, які будуть корисні їм на заводах із виробництва автомобілів. Для цього під час розроблення враховувалися такі аспекти, як добра фізика, гнучкість, інтелект і спритність. Всі ці умови чудово виконуються «партнерами» Toyota, один із яких зірвав бурю овацій у минулому грудні, коли на презентації грав на скрипці. Що ж, можливо, що вже скоро ми зустрінемо нового Паганіні. У залізному оздобленні. Не так уже й погано. принаймні, він уже не зможе продати душу дияволові.

Ідея створити роботів, які зможуть замінити людину на виробництві, поки ще не реалізована компанією. Зараз є лише концепти, які Toyota показує на різних виставках. І найпомітніший із них — це робот-скрипач. Його корисність, звичайно ж, сумнівна. Однак цілком ймовірно, що скрипач зроблений японськими виключно з рекламною метою. Адже, він змушує про себе говорити, а хіба не це головне на цьому етапі?

Характеристики

Основні
Виробник Toyota
Країна виробникЯпонія
СтанНовий

Інформація для замовлення

  • Ціна: Ціну уточнюйте

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner